fcb
  • ĎRUŽSTVÁ A ROZPIS DRÁH - September 2016
    ĎRUŽSTVÁ A ROZPIS DRÁH - September 2016

     


    PREDBEŽNÝ ROZPIS DRÁH od septembra 2016 - bez ranných tréningov PREDBEŽNÉ ROZDELENIE PLAVCOV do jenotlivých družstiev v sezóne 2016/2017 (upresnené ...[celý článok]

  • Základný plavecký výcvik detí (neplavcov)
    Základný plavecký výcvik detí (neplavcov)

    Začiatok zahájenia základného výcviku neplavcov (1.tréning) je v sobotu 24.9.2016 o 9,30 hod. vo vstupnej hale plavárne.

    Kurz je určený pre deti od 6 rokov. Po ukončení kurzu je možné pokračovať vo výuke plávania ...[celý článok]

  • 1
  • 2
  • 3
Zamrznuté okamihy
September 2016calendarcalendar
PoUtStŠtPiSoNe
29303101020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829300102
Zabavte sa!
Kurz plávania
Začiatok kurzu: 24. september 2016
Tréner: Rudolf Cinko
čítajte ďalšie informácie [viac]
Pre prihlásenie do plaveckého kurzu vyplňte nasledovný formulár.
Zoznam prihlásených
Simon Snahnican (2007)
Maroš Blažej (2009)
Alžbeta Blažejová (2011)
Sophie Haviarová (2009)
Michal Palovčík (2009)
Alexandra Gondošová (2007)
Maximus Jenčík (2010)
Lucia Kudjová (2008)
Tomáš Polonec (2009)
Eliška Rebidášová (2010)
Matúš Gregor (2010)
Miroslav Siekela (2010)
Timotej Maťovčík (2010)
Matúš Mičko (2011)
Marko Čupec (2010)
Viktoria Blahova (2009)
Jakub Senko (2006)
Simona Senková (2005)
Tomás Dankova (2009)
Dominika Tomášová (1993)
Mária Jačmeníková (2011)
Natalia Sevcikova (2009)
Matúš Pavle (2010)
Ema Gonova (2011)

Napíšte nám ak potrebujete ďalšie informácie.
Prečo plávať
Plávanie je ideálna aktivita ako sa udržať fit po celý život. Je vhodné pre každú vekovú kategóriu. Človek ním získa svalovú vytrvalosť a celkovú kondíciu. Je len málo aktivít, ktoré zabezpečia tak komplexný rozvoj celého tela. Pri plávaní je telo v horizontálnej polohe a pravidelné vytáčania do strán rovnomerne rozvíjajú jeho pravú a ľavú časť. Je vhodným doplnkom pre každého kto pravidelne navštevuje fitnes centrum. Plávaním sa dajú dobre precvičiť veľké svalové skupiny, ale taktiež sa precvičia drobné svaly, o ktorých človek nemal ani poňatie. Zanedbané a menej uprednostňované svaly z posilňovni sa plávaním spevnia a zníži sa tak pravdepodobnosť ich zranenia. Tento šport minimálne zaťažuje pohybové ústrojenstvo a preto sa dá označiť za ideálneho kandidáta pri redukovaní telesnej hmotnosti. Telo je nadnášané a kĺby netrpia. Plávanie by sa dalo výstižne označiť za prostriedok kardiotréningu bez nárokov na kĺby. Plávanie je vytrvalostná, aeróbna aktivita. Na to, aby bolo plávanie efektívne, musí byť pravidelné a musí byť vykonávané istou intenzitou. Túto intenzitu je potrebné vykonávať dostatočne dlhý čas. Problémom začiatočníkov je, že sa veľmi rýchlo unavia. Intenzita rýchlo klesá a takéto pasívne plávanie sa dá označiť len za „kúpanie“. Pre zvládnutie dlhotrvajúceho plávania je potrebné sa „vyplávať“ a zvládnuť techniku. Význam osvojenia si techniky je výraznejší ako napríklad u behu. Odpor vody je až 700 krát väčší než vzduchu. Čím viac bude plavec pôsobiť na vodu silou o to mu bude voda klásť väčší odpor. Ďalším špecifikom plávania je, že telo sa tak nezahrieva - nedosahuje teploty ako napr. pri behu. Pri behu je chladenie zabezpečené potením a odvádzaním tepla prostredníctvom vzduchu. Voda obtekajúca okolo plavca odvádza teplo omnoho účinnejšie.
Prihlásenie do intranetu

Prihlasovací formulár

Zadajte Vaše meno a heslo pre prihlásenie

Prihlásiť automaticky pri ďalšej návšteve