fcb
  • Základný plavecký kurz pre deti (neplavcov)
    Základný plavecký kurz pre deti

    Začiatok zahájenia základného plaveckého kurzu pre deti neplavcov (1.tréning) je v sobotu 15.4.2017 o 9:30 hod. vo vstupnej hale plavárne.

     

    Kurz je určený pre deti od 6 rokov. Po ukončení kurzu je možné pokračovať vo výuke ...[celý článok]

  • Úspešná zimná sezóna 2016
    ÚSPEŠNÁ ZIMNÁ SEZÓNA

    Úspešná zimná sezóna 2016 ukončená

    dvomi slovenskými rekordami Adama Černeka.


    Vyvrcholením ...[celý článok]

  • 1
  • 2
  • 3
Zamrznuté okamihy
Marec 2017calendarcalendar
PoUtStŠtPiSoNe
27280102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102
Zabavte sa!
Kurz plávania
Začiatok kurzu: 15. apríl 2017
Tréner: Ľudovít Kleiman
čítajte ďalšie informácie [viac]
Pre prihlásenie do plaveckého kurzu vyplňte nasledovný formulár.
Zoznam prihlásených
Ema Gonova (2011)
Lucia Jendrusakova (2011)
Radoslav Hruška (2010)
Radoslava Hrušková (2010)
Tadeas Gomola (2009)
Emanuel Tomčány (2010)
Ema Šušková (2005)

Napíšte nám ak potrebujete ďalšie informácie.
Aktuality
Jarná cena Žiliny 2017, SPD 2.kolo
21. marec 2017
Veľká cena Trnavy 2017, SPD 1.kolo
1. marec 2017
Jarné M-SSO - DT 2017, Žilina
20. február 2017
Prečo plávať
Plávanie je ideálna aktivita ako sa udržať fit po celý život. Je vhodné pre každú vekovú kategóriu. Človek ním získa svalovú vytrvalosť a celkovú kondíciu. Je len málo aktivít, ktoré zabezpečia tak komplexný rozvoj celého tela. Pri plávaní je telo v horizontálnej polohe a pravidelné vytáčania do strán rovnomerne rozvíjajú jeho pravú a ľavú časť. Je vhodným doplnkom pre každého kto pravidelne navštevuje fitnes centrum. Plávaním sa dajú dobre precvičiť veľké svalové skupiny, ale taktiež sa precvičia drobné svaly, o ktorých človek nemal ani poňatie. Zanedbané a menej uprednostňované svaly z posilňovni sa plávaním spevnia a zníži sa tak pravdepodobnosť ich zranenia. Tento šport minimálne zaťažuje pohybové ústrojenstvo a preto sa dá označiť za ideálneho kandidáta pri redukovaní telesnej hmotnosti. Telo je nadnášané a kĺby netrpia. Plávanie by sa dalo výstižne označiť za prostriedok kardiotréningu bez nárokov na kĺby. Plávanie je vytrvalostná, aeróbna aktivita. Na to, aby bolo plávanie efektívne, musí byť pravidelné a musí byť vykonávané istou intenzitou. Túto intenzitu je potrebné vykonávať dostatočne dlhý čas. Problémom začiatočníkov je, že sa veľmi rýchlo unavia. Intenzita rýchlo klesá a takéto pasívne plávanie sa dá označiť len za „kúpanie“. Pre zvládnutie dlhotrvajúceho plávania je potrebné sa „vyplávať“ a zvládnuť techniku. Význam osvojenia si techniky je výraznejší ako napríklad u behu. Odpor vody je až 700 krát väčší než vzduchu. Čím viac bude plavec pôsobiť na vodu silou o to mu bude voda klásť väčší odpor. Ďalším špecifikom plávania je, že telo sa tak nezahrieva - nedosahuje teploty ako napr. pri behu. Pri behu je chladenie zabezpečené potením a odvádzaním tepla prostredníctvom vzduchu. Voda obtekajúca okolo plavca odvádza teplo omnoho účinnejšie.
Prihlásenie do intranetu

Prihlasovací formulár

Zadajte Vaše meno a heslo pre prihlásenie

Prihlásiť automaticky pri ďalšej návšteve